Gratis verzending op alle bestellingen!
Gratis verzending op alle bestellingen!

Retourneren

Zo werkt retourneren

Bevalt je artikel niet of zit het niet lekker? Dat kan gebeuren, bij ons heb je een retourtermijn van 14 dagen

 

1. Retourformulier invullen


Vul eerst het retourformulier in, deze kan je uitprinten en toevoegen aan je retourzending.
Het retourformulier vind je hier Retourformulier downloaden

 

2. Pak je retour in


Doe de artikelen terug in de bijbehorende verpakkingen.
Herbruik als mogelijk is de verzenddoos en voeg je ingevulde retourformulier toe.

 

3. Stuur je bestelling terug


Je bestelling mag je op dezelfde manier terugsturen als je het ontvangen hebt.
Heb je het per pakket ontvangen, stuur dan je bestelling terug per pakket.
Heb je de bestelling per post ontvangen dan mag je het ook per post retour sturen.

Ons retouradres:
JimboDeals.nl
Tav Retouren
Snip 35
9728 XR, Groningen
Nederland

De kosten voor terugsturen zijn voor je eigen rekening.

 

4. Je geld terug binnen 10 werkdagen


Nadat we je retour hebben ontvangen storten we binnen 10 werkdagen je aankoopbedrag terug.
Heb je een waardebon gebruikt? Dan krijg je het bedrag terug in de vorm van een waardebon.

Bezorgkosten betaald? We betalen dit natuurlijk aan je terug (als je de gehele bestelling retouneert)!

Hoe lang duurt het voordat mijn retour verwerk wordt

Nadat we je retour hebben ontvangen storten we binnen 10 werkdagen je aankoopbedrag terug.
Heb je een waardebon gebruikt? Dan krijg je het bedrag terug in de vorm van een waardebon.

Retourvoorwaarden

 

Bestelling retourneren binnen 14 dagen

Als je niet tevreden bent met je aankoop of er om een andere reden vanaf wilt zien, kun je de aankoop uiteraard retourneren. Het is hierbij belangrijk dat het product compleet en onbeschadigd is en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking. Als het product beschadigd is of als het sporen van gebruik vertoont kan het helaas niet worden geretourneerd. De verzendkosten bij retourzending zijn voor de klant. Dit recht geldt alleen voor consumenten, voor zakelijke bestellingen of bestellingen die als zakelijk aangemerkt kunnen worden geldt geen zichttermijn.

 

Retourneren is niet mogelijk voor:


  • Artikelen die langer dan 14 dagen geleden zijn ontvangen
  • Artikelen waarvan de verzegeling is verbroken
  • Verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen en vloeistoffen
  • Artikelen die om hygiënische of gezondheidsredenen niet geruild kunnen worden, zoals oordopjes, headsets, ondergoed, persoonlijke verzorgingsproducten en cosmetica
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn
  • Artikelen waarvan de verpakking is beschadigd
  • Digitale producten, zoals licentie sleutels
  • Gepersonaliseerde producten
Artikel(en) ruilen

De verkeerde kleur of maat besteld?
Volg de procedure in 'Zo werkt retourneren' en vul op het retourformulier het gedeelte in voor omruilen.

Terugstorting bij retour

Je geld terug binnen 10 werkdagen
Nadat we je retour hebben ontvangen storten we binnen 10 werkdagen je geld terug.
Je ontvangt hiervan een bevestiging per email zodra we dit gedaan hebben.

Defect of verkeerde levering

Is er een verkeerd product geleverd of werkt je product bij aankomst niet, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Onze klantenservice medewerker zal je van dienst zijn om dit probleem voor je op te lossen.
Onze contactmogelijkheden staan hier: Contacteer ons